اتهام زنی وزیر دفاع اسراییل علیه سپاه پاسداران


سفیر ایران در بیروت: جمهوری اسلامی ایران به خانواده هر فلسطینی شهید در انتفاضه 7 هزار دلار پرداخت می کند.

موشه یعالون وزیر دفاع رژیم اسراییل روز چهارشنبه در جریان کفرانس خبری با همتای قبرسی خود در نیکوزیا اتهاماتی را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت داد.اتهام زنی وزیر دفاع اسراییل علیه سپاه پاسداران

به گزارش عصر ایران به نقل از دیلی تلگراف یعالون مدعی شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی ایجاد زیرساخت های تروریستی و " سلول های خفته" برای هدف قرار دادن مخالفان خود در آمریکا و اروپا است.

یعالون در ادامه اتهام زنی هایش با ادعای اینکه جمهوری اسلامی ایران حلقه اصلی زنجیره تروریسم بین المللی است، سپاه را متهم کرد که در پی ایجاد سلول های خفته تروریستی در اروپا و آمریکا با بکار گیری امکاناتی چون نیروهای حرفه ای جاسوسی و عوامل خرابکاری است.

او با متهم کردن ایران به گسترش نفوذ و سلطه بر شهرهای بغداد، دمشق، بیروت و صنعا مدعی شد جمهوری اسلامی ایران نیروهای خود را برای خرابکاری در این کشورها آموزش می دهد.

این ادعاهای وزیر اسراییلی پس از اظهارات روز چهارشنبه محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت ایراد می شود. فتحعلی دیروز اعلام کرده است جمهوری اسلامی ایران به خانواده هر شهید انتفاضه فلسطینی 7 هزار دلار و به هر شهروند فلسطینی که خانه اش در جریان درگیری با نیروهای اسراییلی خراب شود، 30 هزار دلار پرداخت می کند.


ویدیو مرتبط :
حمایت وزیر دفاع آمریکا از سپاه پاسداران