ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شیرزادی: خودم و خانواده‌ها ۱۲ میلیون تومان هزینه کردیم تا تیم‌مان در لیگ بماند


شیرزادی: خودم و خانواده‌ها ۱۲ میلیون تومان هزینه کردیم تا تیم‌مان در لیگ بماندتسنیم/ مربی تیم واترپلوی بانوان موج ایرانیان گفت: من و خانواده بازیکنان ۱۲ میلیون تومان از جیب‌مان هزینه کردیم تا تیم‌مان در لیگ برتر بماند.
سوسن شیرزادی در خصوص قهرمانی تیم موج ایرانیان در مسابقات لیگ واترپلوی بانوان اظهار داشت: اولین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلوی بانوان در دو مرحله برگزار شد در مرحله نخست در شیراز 7 تیم حضور داشتند اما متاسفانه در مرحله دوم برخی از تیم ها به خاطر مشکلات مالی انصراف دادند و این مرحله با 4 تیم در تهران دنبال شد.
مربی تیم واترپلوی موج ایرانیان و قهرمان لیگ بانوان در سال 94 در ادامه افزود: سطح مسابقات در مرحله دوم بهتر بود. ما نیز برای قهرمانی آمده بودیم و نتیجه آن را گرفتیم. ما دوست داشتیم همه تیم‌ها تا پایان لیگ حضور داشتند اما این اتفاق نیفتاد و احتمالا فدراسیون نیز با تیم‌هایی که از میانه راه انصراف داده‌اند برخورد خواهد کرد.
وی در خصوص حمایت از واترپلوی بانوان در ایران گفت: من دوست ندارم واترپلو در ایران مغفول بماند و از بنیانگذاران این رشته بوده‌ام ما در مقطعی حتی تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات واترپلو را به 11 تیم هم رساندیم اما متاسفانه الان قهرمانی کشور در واترپلو بانوان نداریم و لازم است که حداقل لیگ برگزار شود. اگر فدراسیون و هیئت‌ها حمایت نمی‌کنند باید حداقل مسابقات لیگ را برگزار کنند تا این رشته در ایران متوقف شود. لیگ قبلا به عنوان جام خلیج فارس برگزار می‌شد اما امسال با عنوان لیگ و به صورت جدی تری برگزار شد.
شیرزادی در پایان گفت: اولین مشکل تیم‌ها اسپانسر است ما حتی در این مسابقات با کمک من و والدین 12 میلیون هزینه کردیم تا این تیم و این رشته را نگه داریم. هیئت تنها کاری که برای ما انجام بود صدور معرفی‌نامه بود. از فدراسیون و وزارت ورزش می‌خواهم تا توجه و حمایت بیشتری نسبت به ورزش بانوان داشته باشند.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
غرب: اشتباه کردیم، اسد باید بماند