علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دومین کنفرانس مهندسی پزشکی قلب و عروق آغاز شد


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا ایده پردازی در بازه مهندسی پزشکی قلب و عروق، رویکردهای نوین فناوری اطلاعات پزشکی و پزشکی از راه دور در حوزه قلب و عروق، نقش استانداردهای روزآمد در حوزه طراحی، ساخت و نگهداشت تجهیزات پزشکی قلب و عروق و یافته های اخیر تحقیقاتی در حوزه سلول های بنیادی، نانو و مهندسی بافت در حوزه قلب و عروق برخی از محورهای این کنفرانس است.
رویکردهای نوین در حوزه طراحی، ساخت و کاربرد استندها، دریجه های مصنوعی قلب، پیس میکرها، سامانه های نوین رهایش هدفمند و کنترل شده، داروهای مورد استفاده در درمان بیماری های قلب و عروق، فناوری های نوین مورد استفاده در تجهیزات پزشکی مرتبط با حوزه قلب و عروق از جمله بایو تکنولوژی و لیزر و کاربردهای مهندسی پزشکی در تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق از دیگر محورهای این کنفرانس است.
این کنفرانس دارای سه کاربرد با موضوعات بوم مدل کسب و کار و استارت آپ ها، آشنایی با مفاهیم و تکنیک های آینده پژوهی و آشنایی با فرآیند ارزیابی و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.
دومین کنفرانس مهندسی پزشکی قلب و عروق دارای امتیاز بازآموزی است.
علمی ** 9014 ** 9314**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آنژیوپلاستی قلب-استنت گذاری عروق-مهندسی پزشکیBm-Eng.iR