ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عشوری: قلعه‌نویی 4 هفته زودتر می‌آمد قهرمان می‌شدیم


سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد برتری پُرگل تراکتورسازی در آخرین بازی گفت: ما بعد از بازی افسوس خوردیم، از اینکه در طول فصل امتیازهای مفتی را از دست دادیم. ما استقلال، ذوب‌آهن، نفت و سپاهان را بردیم، اما مقابل تیم‌های پایین جدول امتیازهای حساسی را از دست دادیم. در دو بازی مقابل سیاه‌جامگان و صبا پنج امتیاز از دست دادیم که این موضوع در قهرمان نشدن تیم ما خیلی تأثیرگذار بود.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی شایسته قهرمانی بود و اگر قلعه‌نویی چهار هفته زودتر به تیم ما می‌آمد قطعاً قهرمان می‌شدیم. حالا بابت گذشته افسوس می‌خوریم، ولی در آسیا موقعیت خوبی داریم و تلاش خواهیم کرد تا به جمع هشت تیم برتر آسیا برویم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی از آمادگی تیمش برای دیدار با النصر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و اظهار داشت: بازی سختی است، این درست است که از گروه مرگ صعود کردیم، ولی باید مقابل النصر باهوش بازی کنیم. نیلمار مهاجم خارجی النصر 25 میلیارد تومان قیمت دارد که این مبلغ به اندازه پول قرارداد تمام بازیکنان تراکتورسازی است. با این حال تیم‌های ایرانی همیشه با غیرت و تعصب کارهای بزرگی انجام داده‌اند و می‌خواهیم با عبور از النصر به جمع هشت تیم بالای جدول برویم.

عشوری با اشاره به قهرمانی استقلال خوزستان و ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر گفت: ویسی حتی اگر قهرمان هم نمی‌شد از نظر من قهرمان لیگ بود و باید به این مربی و بازیکنان استقلال خوزستان تبریک بگویم. در مورد ماندن سیاه‌جامگان هم فقط یک جمله می‌گویم، شما شک نکنید که اگر هر مربی جای فرهاد کاظمی بود این تیم سقوط می‌کرد. کاظمی کارش را به خوبی بلد است و باز هم نشان داد که از لحاظ فنی فوق‌العاده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ دیدنی از صحبت های امیر قلعه نویی در برنامه نود هفته گذشته