ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غیبت 2 ستاره الهلال عربستان در دیدار با تراکتورسازی ایران


غیبت 2 ستاره الهلال عربستان در دیدار با تراکتورسازی ایرانایسنا/ ناصر الشمرانی و آلمیدا، دو ستاره بزرگ الهلال به بازی حساس برابر تراکتورسازی نخواهند رسید و این خبر خوبی برای تیم محبوب تبریزی به شمار می‌آید.
در یکی از حساس ترین بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه تراکتورسازی در قطر به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. این دیدار با توجه به حاشیه سازی های سعودی‌ها در قطر برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم در عمان خواهد بود.
روزنامه الشرق الأوسط عربستان نوشت که آلمیدا، ستاره برزیلی الهلال به خاطر آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، هم چنان که ناصر الشمرانی، دیگر ستاره سرشناس الهلال هم به خاطر دلایل انضباطی در این بازی هم به میدان نخواهد رفت.
البته اخبار دیگری از بخشیده شدن "الشمرانی" از سوی باشگاه عربستانی برای بازی در این دیدار حکایت دارد.
در این گروه الهلال با 8 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تراکتورسازی هم با 9 امتیاز صدرنشین است.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس ایران 1- 0 الهلال عربستان