سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پسران دریا درلنگه آرای خودرا به صندوق ریختند


به گزارش ایرنا پسران دریا هدف از این اقدام را به نمایش گذاشتن حضور پرشمار و همه جانبه مردم غرب هرمزگان در مرحله دوم ، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان كردند.
محسن رودباری از ورزشكاران فوتبالیست جوان بندركنگ اضافه كرد: همه رای اولی های به همراه دیگر مردم غرب هرمزگان درلبیك به ندای رهبر انقلاب اسلامی بطورگسترده درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت كرده اند.
یكی دیگرازجوانان بندرلنگه به هنگام رای دادن گفت: انتخابات دوردوم مجلس شورای اسلامی همانند دوراول مهم بوده وبا حضور پرشوردرانتخابات
زمینه را برای راهیابی نامزد مورد نظر با رای بالا به مجلس را فراهم می كنیم.
ازآنجایی كه بندرلنگه با 31درجه سانتیگراد روز گرمی را سپری كرد ، با غروب خورشید و وزش نسیم ملایمی كه از خلیج فارس وزیدن گرفته مردم شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان به خصوص ساحل نشینان به شعب اخذ رای مراجعه می كنند.
گزارشهای دریافتی از ستاد مركزی انتخابات غرب هرمزگان حاكی از حضور و استقبال گسترده مردم در ساعات پایانی رای گیری است.
دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستك و پارسیان در غرب استان هرمزگان از ساعت هشت صبح جمعه 10 اردیبهشت ماه همزمان با دیگر مناطق كشور آغاز شده است.
در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان دو نامزد برای دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می كنند.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستك با جمعیتی در حدود 250 هزار نفر است كه از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یك كرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در 240 كیلومتری ، بستك در 210 كیلومتری و پارسیان در 500 كیلومتری غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده اند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه برای پنج كرسی نمایندگی در هرمزگان برگزار شد كه در این انتخابات در حوزه مركزی (بندرعباس ، قشم ، بندرخمیر ، حاجی آباد و ابوموسی) حسین هاشمی تختی با كسب 177 هزار و 826 رای معادل 49 درصد آرا ، احمد مرادی با كسب 136 هزار و 935 رای معادل 37 درصد آرا و محمد آشوری تازیانی با كسب 127 هزار و 369 رای معادل 35 درصد آرا ، به عنوان نمایندگان منتخب مردم راهی مجلس شدند.
در حوزه شرق (میناب ، رودان ، جاسك ، سیریك و بشاگرد) نیز سید مصطفی ذوالقدر با كسب 75 هزار و 175 رای معادل 30 درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم انتخاب شد.
در حوزه انتخابیه غرب (بندرلنگه، بستك و پارسیان) از مجموع 120 هزار و 550 رای ، خالد زمزم نژاد با كسب 29 هزار و 977 رای معادل 24 درصد آرا و احمد جباری با كسب 29 هزار و 150 رای معادل 23 و نیم درصد آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.
6149/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صندوق آسانسوری شرکت صندوق سازان گلستان