سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکایت علیه AMD به خاطر تعداد هسته های چیپست


۹ صبح/ این کمپانی تولید کننده ی پردازنده همیشه سعی داشته تا کارایی چیپ های خود را افزایش دهد اما AMD باید به خاطر داشته باشد که محدودیت هایی هم در اطراف آن وجود دارد.

این کمپانی تولید کننده ی پردازنده همیشه سعی داشته تا کارایی چیپ های خود را افزایش دهد اما AMD باید به خاطر داشته باشد که محدودیت هایی هم در اطراف آن وجود دارد. این کمپانی اکنون با شکایتی مواجه شده است که آن را متهم به فریب خریداران در خصوص تعداد هسته های موجود در مدل Bulldozer پردازنده های آن میکند. در تبلیغات اعلام شده بود که این پردازنده ها دارای هشت هسته هستند اما در عمل مشخص شد که چهار هسته بیشتر ندارند، همچنین این پردازنده نمیتوانست کارهایی که از یک پردازنده ی هشت هسته ای واقعی انتطار میرفت را انجام دهد.

شرکت AMD درباره ی این شکایت تا کنون چیزی نگفته است، اما تولید این نوع پردازنده ها را متوقف کرده است. در معماری بعدی این کمپانی در حال کار بر روی روشی است که تمرکز خود را بر روی عملکرد بهتر کار کردن همزمان چند هسته بر روی یک کد پردازشی بگذارد. این کار ممکن است که منجر به تولید پردازنده های بزرگتری شود، اما در عین حال آنها را سریع تر میکند و جای هرگونه بحثی را در مورد عملکردشان هم باقی نخواهد گذاشت. نگرانی موجود اکنون این است که AMD برای این اشتباهی که مرتکب شده هزینه ی زیادی بپردازد. حتی اگر که شکایت مردم را هم در نظر نگیریم هنوز هم این کمپانی باید به خاطر محکومیت در دادگاه هزینه ی زیادی را بپردازد.


ویدیو مرتبط :
شکایت فرزند به پدر در دادگاه به خاطر نماز صبح