سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ سنسور اثر انگشت Bluboo Xtouch در مقایسه با آیفون 6 و وان‌پلاس 2 چگونه عمل می‌کند؟


تماشا کنید/ سنسور اثر انگشت Bluboo Xtouch در مقایسه با آیفون 6 و وان‌پلاس 2 چگونه عمل می‌کند؟

این روز‌ها می‌توان در بازار تلفن‌های هوشمند انواع مدل‌های مختلف متناسب با هر سلیقه و کاربردی یافت. در این میان، محصولات با قیمت مناسب و ارزش بالا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از این محصولات Bluboo Xtouch با قیمت 149 دلار است، تلفن‌هوشمندی با صفحه‌نمایش 5 اینچی فول‌ اچ‌دی و سنسور اثر انگشت که از نظر بسیاری ارزش خرید بالایی دارد.

ترنجی/ این روز‌ها می‌توان در بازار تلفن‌های هوشمند انواع مدل‌های مختلف متناسب با هر سلیقه و کاربردی یافت. در این میان، محصولات با قیمت مناسب و ارزش بالا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از این محصولات Bluboo Xtouch با قیمت 149 دلار است، تلفن‌هوشمندی با صفحه‌نمایش 5 اینچی فول‌ اچ‌دی و سنسور اثر انگشت که از نظر بسیاری ارزش خرید بالایی دارد. حال این شرکت برای جذب بیشتر مشتری، ویدئویی از مقایسه سرعت سنسور اثر انگشت Bluboo Xtouch با آیفون 6 و وان‌پلاس 2 تهیه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قبل از هر چیز باید اشاره داشت که وجود سنسور اثر انگشت برای محصولی با این قیمت، چیزی نیست که در هر تلفن‌هوشمندی شاهد باشید. بیایید و نگاهی به مشخصات محصول بیاندازیم. گوشی Bluboo Xtouch دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی از نوع فول‌ اچ‌دی می‌باشد که با شیشه 2.5 بعدی گوریلا گلس 3 پوشیده شده است. پردازنده این محصول نیز از نوع MT6753 ساخت مدیاتک می‌باشد، همچنین سه گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه را هم مد نظر بگیرید. مدل Bluboo Xtouch از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز IMX214 ساخت سونی در پشت بهره می‌برد و البته یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو نیز بکار رفته است. باتری 3050 میلی آمپری و اندورید 5.1 به‌طور پیش‌فرض هم به لیست ویژگی‌های این محصول اضافه کنید. نکته جالب درمورد ساخت Bluboo Xtouch این است که برخی بخش‌های این محصول توسط پرینتر سه‌بعدی تولید شده‌اند. حال بیایید و مقایسه سرعت سنسور اثر انگشت این محصول را تماشا کنیم.

نظر شما چیست؟ آیا این محصولات می‌توانند با چنین قیمتی تجربه یک محصول باکیفیت را به‌ کاربران القا کنند؟


ویدیو مرتبط :
برتری اسکنر اثر انگشت گوشی Bluboo Xtouch