فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چاپ 730 عنوان مقاله پژوهشی اساتید دانشگاه کاشان در مجلات معتبر خارجی


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه کاشان، مجید منعم زاده گفت: سامانه ثبت دستاوردهای پژوهشی دانشگاه کاشان راه اندازی شده است و تمام فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه در آن ثبت می شود.
وی با اشاره به چاپ مقالات علمی، پژوهشی اعضای علمی این دانشگاه در مجلات معتبر خارجی افزود: حدود 600 مقاله اساتید این دانشگاه نیز در سایر مجلات علمی، ترویجی و پژوهشی به چاپ رسیده است.
وی تعداد طرح های پژوهشی دانشگاه در یک سال گذشته را 135 طرح بیان کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و حدود نیمی از این طرح ها نیز به اتمام رسیده است.
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان اظهار داشت: 62 عنوان کتاب نیز از اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال گذشته منتشر و به چاپ رسید.
منعم زاده، قرار گرفتن دانشگاه کاشان جزو یک درصد برتر دانشگاه جهان و معرفی اعضای هیات علمی این دانشگاه به عنوان دانشمند بین المللی در پنج رشته را از افتخارات پژوهشی این دانشگاه بیان کرد و افزود: این دانشگاه همچنین رتبه نخست جشنواره برترین های نانو در سال گذشته را کسب کرد.
معاون پژوهشی دانشگاه کاشان، انتخاب دکتر مسعود صلواتی به عنوان پرکارترین دانشمند ایرانی با ارائه 75 مقاله در سال 2015 را از افتخارات پژوهشی این دانشگاه بیان کرد و افزود: برغم تمام محدودیت ها، فعالیت های پژوهشی این دانشگاه روند روبه رشدی داشته است و دانشگاه کاشان در سالجاری نیز به عنوان دومین دانشگاه حامی پژوهشی معرفی شد.
منعم زاده، کسب 15 عنوان مقام اول و دومی جشنواره های علمی داخلی و خارجی را از دیگر افتخارات این دانشگاه برشمرد و گفت: دانشگاه کاشان در رشته مهندسی به عنوان دانشگاه مطرح کشور شناخته شده است.
بیش از هشت هزار دانشجو در دانشگاه کاشان تحصیل می کنند.
6027/3009

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پذیرش مقاله isi ژورنالهای معتبر چاپ مقاله تضمینی اکسپت