ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دایی باخت را به غیبت کریمی و داور ربط نداد/ او به احترام خبرنگاران مقابل دوربین حاضر نشد


به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عباسی پس از شکست صبا مقابل استقلال اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی گزارشگر و مجری شبکه سوم اینگونه القا کرده‌اند که علی دایی به دلیل باخت تیمش مقابل دوربین حاضر نشده است در حالی که وقتی خود فدراسیون به اجرای نعل به نعل و واو به واو آیین نامه‌ها اصرار دارد باید بدانیم در آیین نامه مسابقات فقط کنفرانس قبل و بعد از بازی در محل مشخص شده قید شده و اینکه یک کنفرانس مجزا و اختصاصی برای صدا و سیما باشد، هیچ جا پیش بینی نشده و دایی هم به همین دلیل و به سبب احترام به جامعه خبرنگاران رسانه‌های مکتوب مقابل دوربین حاضر نشد زیرا معتقد است نباید بین رسانه‌ها تفاوتی قایل شد و صدا و سیما هم می‌تواند همان کنفرانس عمومی بعد از بازی را پوشش بدهد.

وی افزود: علی دایی مثل هر مربی از باخت تیمش ناراحت بود اما همگان دیدند در کنفرانس خبری بعد از بازی همه چیز را متوجه تیم خودش دانست و نه غیبت عجیب و غریب فرید کریمی و نه داوری و نه هیچ موضوع دیگری را در باخت دخیل ندانست و می‌توانست همین حرف‌ها جلوی دوربین و روی آنتن زنده هم بزند اما همانگونه که گفتم این مصاحبه‌های تلویزیونی در مقررات لیگ وجود ندارد.

مدیر رسانه ای صبای قم در پایان گفت: حالا ممکن است هفته بعد مشخص شود این آیین نامه هم مثل آیین نامه مربوط به سربازان ایراد داشته و با توجه به اقدام باشگاه صبا نیاز به اصلاح دارد که در آن صورت ان‌شاالله ما مطیع آیین نامه جدید خواهیم بود.

انتهای  پیام/ا

http://fna.ir/B2IDMC


ویدیو مرتبط :
ترکیه اجازه ورود به خبرنگاران روسیه به کشور را نداد