سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



حسنین هیکل: مصر در مورد سوریه اشتباه کرد و این کشور را تنها گذاشت


به گزارش خبرگزاری سانا از قاهره، هیکل افزود: مصر در قبال سوریه کوتاهی کرد و در مورد بحران این کشور دست به هیچ ابتکار عملی نمی زند و منتظر برقراری ارتباط از جانب دیگران شد.
این نویسنده مصری یادآور شد: سوریه خود را در جنگ تنها دید و همین مسئله باعث افزایش نگرانی ها و مشکلات این کشور شد و قدرت های بین المللی نیز برای نفوذ به داخل سوریه از این مسئله سوء استفاده کردند و زمانی که دمشق در معرض تهدید قرار دارد ساده ترین مسئله این است که قاهره در کنار آن باشد.
هیکل با اشاره به اینکه مشرق جهان عرب و قلب آن سوریه در معرض تهدید بزرگ قرار دارد، افزود: مسلما آنگونه که برخی تصور می کنند این تهدید ایران نیست، بلکه تهدید اصلی ناشی از زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی است.
وی خواستار گفت و گو و تماس با تمام طرف های سوری از جمله دولت سوریه و اطمینان دادن به ملت سوریه شد.
خاورم**9364**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمایت حسنین هیکل،تحلیل گر مشهور جهان عرب از حزب الله چهارشنب