سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم رژیم صهیونیستی برای تبعید خانواده های مجریان عملیات شهادت طلبانه


به گزارش پایگاه خبری فلسطینی معا، یک منبع امنیتی صهیونیستی اخبار منتشر شده در یکی از پایگاههای اینترنتی صهیونیستی در زمینه تصویب نهایی این موضوع را رد کرد ولی گفت: نتانیاهو تصمیم دارد این موضوع را برای بررسی قانونی و تصویب به مراجع مربوطه ارجاع دهد.
نتانیاهو در بازدید از شهرک یهودی نشین عصیون به بررسی عملیات اخیر مقاومت فلسطینیان و انتفاضه قدس پرداخت.
براساس این گزارش، پایگاه اینترنتی ان آر جی وابسته به روزنامه راست گرای مکور ریشون به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد: مقامات صهیونیستی تصمیم به افزایش فشارها بر حماس از طریق افزایش بازداشت های اداری فعالان این جنبش گرفته اند تا مانع ادامه حملات فلسطینیان شوند.
این منبع افزود: افزایش و شدت بخشیدن کنترلها و بازرسی خودروهای فلسطینی و بررسی جدی امکان بیرون راندن خانواده های مجریان عملیات شهادت طلبانه فلسطینی از محل سکونتشان و وادار کردنشان به مهاجرت به غزه از دیگر اقدامات مورد نظر در این راستاست.
با این وجود به نوشته روزنامه معاریو، یک منبع امنیتی دیگر خبر تبعید به غزه را رد کرد و گفت: انجام چنین کاری نیاز به بررسی های قانونی پیچیده ای پیش از تصویب خواهد داشت.
خاورم 6002/1275

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی