فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پردرآمدترین خوانندگان زن جهان


کیتی پری بنا بر اعلام مجله معتبر فوربس، عنوان پردرآمدترین خواننده زن جهان در طول دوازده ماه گذشته را به دست آورد.

کافه سینما: کیتی پری بنا بر اعلام مجله معتبر فوربس، عنوان پردرآمدترین خواننده زن جهان در طول دوازده ماه گذشته را به دست آورد.

او با درآمد صد و سی و پنج میلیون دلاری که بیشتر آن از طریق تور موفق و جهانی Prismatic به دست آمده است در صدر جدول قرار گرفته است. پردرآمدترین خوانندگان زن جهاناو به طور متوسط در هر شهر به دو میلیون دلار دست یافته است. همچنین قراردادهای موفق او با Covergirl و Claire's and Coty کمک زیادی به پری کرده‌اند.

تیلور سویفت با درآمد هشتاد میلیون دلاری در دوازده ماه گذشته که اکثرش از طریق تور 1989 به دست آمده با اختلاف زیاد نسبت به کیتی پری در جایگاه دوم قرار دارد.

فلیت‌وود مک با درآمد 59.5 میلیون دلار در جایگاه سوم و لیدی گاگا با درآمد پنجاه و نه میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار دارند.

بیانسه هم با درآمد پنجاه و چهار میلیون دلاری که اکثرش به دلیل قرارداد تجاری با ورساچی و مک به دست آمده است در جایگاه پنجم قرار دارد. عطر Fame او هم به جایگاهش در جدول کمک کرده است.

بریتنی اسپیرز با سی و یک میلیون دلار که عمدتا از طریق کنسرت‌هایش در لاس وگاس به دست آمده است در جایگاه ششم و ریحانا در جایگاه هفتم قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
پردرآمدترین خوانندگان IRAN