فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازی بیتا فرهی در فیلم سینمایی «برادرم خسرو» شروع شد


به گزارش خبرگزاری فارس،بیتا فرهی یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «برادرم خسرو» است که به تازگی جلوی دوربین رفته. او در این فیلم نقش خواهر خسرو را ایفا می کند.

علاوه بر بیتا فرهی، شهاب حسینی، ناصر هاشمی و هنگامه قاضیانه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«برادرم خسرو» عنوان اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری در مقام کارگردان است. فیلم نامه این اثر به صورت مشترک توسط او و پریسا هاشم پور به نگارش درآمده است.

تهیه کنندگی این فیلم را «سعید ملکان» بر عهده دارد و «کیومرث پوراحمد» به عنوان مشاور کارگردان پروژه را همراهی می کند. بیگلری پیشتر دستیار مشاور خود در این فیلم ؛ «کیومرث پوراحمد» بوده است. او در فیلم «درباره الی» نیز به عنوان دستیار کاگردان در کنار اصغر فرهادی حضور داشته است.

بیگلری تجربه ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند را دارد و فیلمنامه فیلم بیست و سه روز به کارگردانی مهدی گلستانه را نوشته است. او همچنین مشترکا با محمدرضا هنرمند فیلمنامه «خواهران نازنین» و با سعید فرهادی فیلمنامه سریال «هفت سین» ساخته یدالله صمدی را به نگارش درآورده است.

محمدرضا جهان پناه: مدیر فیلمبرداری، مصطفی خرقه پوش:تدوین،  بابک کریمی طاری: طراح صحنه و لباس، محمد کلاهدوز: طراح چهره پرداری، مسیح حدپور سراج: مدیر صدابرداری، طاهر امانی:مجری طرح و مدیر تولید، امیر سیدی:مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، علی نیک رفتار:عکاس، مهسا همتی: مدیر رسانه ای از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

سرمایه گذاری در این پروژه دومین فعالیت مجموعه شهر فرش با مدیریت فرهنگی شهاب حسینی است. علاوه بر این مجموعه؛ محمود مرویان، شهاب حسینی و سعید ملکان از دیگر سرمایه گذاران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
‫فیلم برادرم خسرو با بازی شهاب حسینی‬‎