سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخست وزیر چین شخصاً در تماسی تلفنی به مدیرعامل شرکت علی بابا تبریک گفت!


alibaba-group-holding-ltd

شاید تا الآن خبرهایی از کمپانی چینی علی بابا شنیده باشید و احساس کنید کمپانی علی بابا شرکتی مشابه آمازون در چین است ولی واقعیت این نیست، علی بابا دقیقاً در نقطه مقابل آمازون قرار دارد. آمازون به صورتی فعالیت می‌کند که در آن کاربر با ارائه سفارش اینترنتی پس از مدتی چند ساعته کالای خود را تحویل می‌گیرد در حالی که کمپانی علی بابا به جای این که خودش کالا را به دست مشتریانش برساند، بیشتر مانند بازار بزرگی برای عرضه کالای تجار و کمپانی‌های بزرگ عمل می‌کند. در واقع این کمپانی از طریق قرار دادن آگهی‌های مبتنی بر سرچ با استفاده از لغات کلیدی یا دریافت حق کمیسیون و همچنین فروش حق عضویت ویژه سرویس‌های پردازش ابری، سود خود را تأمین می‌کند.

اما امروز شرکت چینی علی‌بابا به رکورد قابل تو جهی دست پیدا کرد، به طوری که نخست وزیر چین شخصاً در تماسی تلفنی با مدیرعامل این شرکت، به او تبریک گفت. امروز این شرکت توانست در مدت ۱۰ ساعت حدود ۸ میلیارد دلار فروش محصولاتش را تجربه کند و به این ترتیب رکورد بیشترین فروش آنلاین را به نام خود ثبت کرد. لازم به ذکر است این فروش بالا به دلیل این بوده است که، شرکت علی‌بابا فروش ویژه‌ای را به مناسبت «روز مجردها» از نیمه‌شب دیروز شروع کرده بود که تا اوایل صبح امروز به طول انجامید و عاملی شد تا این شرکت رکورد بیشترین فروش جهانی آنلاین را برای رقم بزند.

همچنین امروز Daniel Zhang مدیر اجرایی این شرکت در رابطه با این فروش بالا اظهار کرد:

کل دنیا امروز در تاریخ 11 نوامبر، شاهد نمود قدرت چینی‌ها در مصرف‌گرایی بودند

حال بیایید با هم ببینیم امروز چه محصولاتی بیشترین فروش را داشتند؛ بر اساس آمار به دست آمده، حدود  ۴۲٫۶ درصد فروش این فروشگاه امروز به موبایل‌ها و تبلت ها تعلق گرفته است که اگر به بازه زمانی مشابه در سال گذشته نیز نگاهی داشته باشیم، در می‌یابیم که محصولات شرکت شیائومی، هوآوی، Haier  و شرکت ژاپنی Uniqlo به ترتیب بیشترین فروش محصولات این شرکت را تشکیل داده بودند.

درست سال گذشته، 248 میلیارد دلار مبادلات مالی در دفتر  معاملات شرکت علی بابا ثبت شده است که کاملاً مشخص است این میزان از معاملات با  83 میلیارد دلار از حجم معاملات شرکت eBay اصلاً قابل مقایسه نیست.

theguardian

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
♪علی بابا...تبریک♪♪