علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۳ نفر از داوطلبان خبرگان رهبری در قزوین تایید صلاحیت شدند


سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع ۱۳ نفر داوطلب پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان قزوین تعداد سه نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: همچنین یک نفر از داوطلبان انصراف خود را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

موسوی تصریح کرد: این سه نفر داوطلب تایید صلاحیت شده در انتخابات خبرگان رهبری در استان قزوین برای دو کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان قزوین گفت: همچنین حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ارسال نامه‌ای به دبیر شورای نگهبان از داوطلبی در مجلس خبرگان رهبری انصراف داد.

موسوی یادآورشد: بر اساس اعلام هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آن عده از داوطلبان مجلس خبرگان که صلاحیت آنان، مورد تأیید قرار نگرفته، از ۸ تا ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند شکایت خود را به این هیئت تحویل دهند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
حاشیه های مجلس(تایید صلاحیت سه وزیر )