فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه گرگان: معلمان ایمان و علم را به دانش آموزان آموزش دهند


به گزارش ایرنا آیت الله سید كاظم نورمفیدی در جمع نمازگزاران این هفته شهر گرگان، اظهار داشت: معلمان سركلاس درس به هر دو مقوله آموزش علوم و آشناسازی بیشتر دانش آموزان به ایمان به خدا، دوشتن داشتن خدا، پیامبر (ص)، اهل بیت (ع)، بزرگان اهل اسلام و مفاخر كشور تلاش كنند و توجه نمایند كه مدیریت آتی كشور در دست این قشر است.
امام جمعه گرگان افزود: توجه به این مهم در تعلیم و تربیت مهم است و معلم اثرگذاری بسیار پررنگ نسبت به سایر اقشار در تربیت نیروی انسانی آینده كشور دارد.
آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، گفت: این شهید والامقام به فكر مادیات و مقام نبود و تمام تلاش خود را صرف گسترش علوم اسلامی در جامعه كرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امتیاز ویژه شهید مطهری این است كه آنچه را در راه تحصیل علم كسب كرد، در خدمت به مكتب اهل بیت (ع)قرار داد.

*نقش والای كارگران در توسعه كشور
خطیب جمعه گرگان همچنین با تبریك هفته گرامی داشت كار و كارگر، گفت: كارگران نقش والایی در توسعه و بالندگی كشور داشته و دارند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما را دنیای غرب تحریم كرد، ولی كارگران و جوانان این مرز و بوم با تلاش و فعالیت در حوزه های مختلف توانستتد با نوآوری و خلاقیت، دنیا را با كاركرد خود به تعجب وا بدارند.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه كرد: هم اینك نیز همه و به ویژه قشركارگر باید تلاش كنند كه كشور به جایگاه مطلوب و توانایی تولید در حوزه صنایع بزرگ همچون هواپیماسازی و خودروسازی و نیز توسعه بخش كشاوزی پیدا كند.
آیت الله نورمفیدی افزود: كارگران به كار به عنوان یك امر قدسی و آسمانی نگاه كنند و این فرهنگ باید در كشور نهادینه شوند.
به گفته نماینده ولی فقیه در گلستان، ویژگی كار از دید اسلام، قدسی بودن آن است و همین ویژگی باعث برتری آن بر دیدگاه غربی می باشد.
نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین كارگران را به رعایت سلامت در فعالیت و تلاش بیشتر ترغیب كرد.

*جهان اسلام نیازمند احیای بعثت
امام جمعه گرگان با تبریك فرارسیدن 27 رجب سالروز بعثت نبی مكرم اسلام (ص)، گفت: امروز جهان اسلام نیازمند احیای بعثت و فلسفه آن در نجات بشریت است، زیرا دشمنان تلاش دارند تا چهره واقعی اسلام ناب محمدی را تخریب كنند.
به گفته وی دشمنان اسلام از شیوه های مختلف از جمله ایجاد گروه های تكفیری و همراه كردن برخی از كشورهای اسلامی در پی تخریب چهره اسلام ناب محمدی هستند.
وی افزود: روشنگری در خصوص فلسفه بعثت وظیفه علما و روشنفكران دین اسلام است تا آنچه كه پیامبر گرامی اسلام (ص) برای آن و نجات بشریت مبعوث شد را بیش از ا ین برای مردم جهان بیان كنند.
6204/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی امام جمعه دولت آباد در همایش دانش آموزان برتر