ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست هواداران از رحمتی/ بازوبند عکس نوروزی را در بیاور


درخواست هواداران از رحمتی/ بازوبند عکس نوروزی را در بیاوراسپورت تی وی/ مدتی است که استقلالی ها خواهان این هستندکه رحمتی از بستن بازوبند کاپیتانی استقلال با عکس زنده یاد هادی نوروزی خودداری نماید.
کاپیتان آبی پوشان که بعد از مرگ زنده یاد هادی نوروزی از بازوبندی که عکس وی روی آن نقش بسته بود استفاده می کرد، همچنان این بازوبند را به بازو می بندد و حتی تا روز گذشته نیز او با همین بازوبند پیشاپیش سایر استقلالی ها قدم به میدان گذاشت.
اما از مدتی پیش شاهدیم که در فضای مجازی هواداران استقلال از رحمتی می خواهند و یا بهتر بگوییم به او هجمه وارد می کنند که از بستن این بازوبند خودداری نماید. استقلالی ها معتقدند که رحمتی در این زمینه کاسه داغ تر از آش شده و نباید تا این مدت طولانی هم اقدام به بستن چنین بازوبندی می کرد. حال باید دید که آیا رحمتی در فینال جام حذفی هم از این بازوبند استفاده می کند یا به خواسته هواداران استقلال تن داده و بازوبند جدیدی را بر بازو خواهد بست.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
ساقی می حیدری بیاور شمشیر غضنفری بیاور(شور)