فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعتبار رایگان دریافت کتاب الکترونیک سوره مهر در هفته کتاب


به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز هفته کتاب انتشارات سوره مهر به پاس همراهی صمیمانه و همدلانه مخاطبان با این ناشر، مزایای ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته که به قرار ذیل است:

تخفیف 20 درصدی تمامی کتاب‌های چاپی در دو فروشگاه انقلاب و سمیه: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به دو فروشگاه سوره مهر واقع در ضلع شمالشرقی میدان انقلاب، جنب سینما بهمن و فروشگاه سمیه واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، جنب حوزه هنری تمام آثار چاپی این ناشر را با تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

همچنین طی این مدت علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش کتاب الکترونیک سایت سوره مهر به نشانی (www.sooremehr.ir) اعتبار رایگان به مبلغ پنج هزار تومان جهت خرید کتاب الکترونیک دریافت کنند. این اعتبار رایگان با استفاده از وارد کردن کد (hketab94) در نرم‌افزار کتابخوان اختصاصی سوره مهر قابل دریافت است.

علاوه بر این کتاب تعاملی «دست بزنم به کبریت» ویژه کودکان عزیز به رایگان قابل دانلود است که افراد می‌توانند آن را از اندروید‌مارکت‌هایی نظیر کافه بازار، پارس هاب، مای کت و ... دریافت کنند.

این ناشر برنامه‌های دیگری هم برای این هفته تدارک دیده که متعاقباً اعلام می‌‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کتاب مهر,انتشارات سوره مهر _ motion graphics