سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهران روز گذشته به وضعیت قرمز رسید/ مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم به استانداری‌ها داده می‌شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی چمران در آغاز دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان مظلوم نیجریه اظهار داشت: رهبر مذهبی شیعیان نیجریه شیخ زکزاکی را که خانواده وی را شهید کردند و خبرهایی از شهادت خود شیخ زکزاکی نیز اعلام شده که امیدواریم صحت نداشته باشد.

وی ادامه داد: کشتار وحشیانه و بی‌دلیل شیعیان نیجریه به بهانه شرکت در مراسم اربعین جای تأسف دارد و قطعاً کشورهایی که این اقدام را انجام می‌دهند چوبش را خواهند خورد و انتقام سختی از آنها گرفته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه در خصوص افزایش آلودگی شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت: روز گذشته مردم شاهد آلوده‌ترین روز هوای تهران بودند و در این خصوص به وضعیت قرمز رسیدیم و برای تمامی آحاد شهروندان نفس کشیدن با مشکل انجام می‌شد و اینکه ریه‌های مردم چه هوایی را تنفس می‌کردند معلوم نبود.

چمران درباره آنفولانزا در کشور نیز اظهار داشت: ما برای فوت بیش از 40 نفر در اثر آنفولانزا متأسفیم و همه باید تلاش کنند که این بیماری گسترده‌تر نشود و برای این مرگ خاموش و مرموز که جان‌ انسان‌ها را تهدید می‌کند چاره‌ بیندشند.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع آلودگی هوا اقدام کنند و برنامه‌های عملی خود را ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گسترش حمل‌ونقل عمومی ریشه کاهش آلودگی هوا و تا توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران اتفاق نیفتد با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم.

چمران یادآور شد: برنامه ششم توسعه نیز تدوین شده و از طرف دولت به مجلس ارائه شده است و در این برنامه درباره شورا و شهرداری نیز نکاتی مطرح شده است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه مالیات بر ارزش افزوده که حق شهرداری است را به استانداری‌ها داده‌اند و این مشکل بزرگی را برای همه شهرداری‌ها ایجاد می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حال حاضر شهرداری‌ها با رکود اقتصادی و کاهش درآمد مواجهند و ارزش افزوده یکی از درآمدهای پایدار شهرداری است.

چمران گفت: باید اعضای شورای شهر در این خصوص تصمیم بگیرند و اصلاحات لازم را به مجلس ارائه دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O1GB3Y


ویدیو مرتبط :
آغاز مرحله ششم مشمول مالیات بر ارزش افزوده