سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نصب دکل‌های جاسوسی صهیونیست‌ها در نزدیکی مرز لبنان


نصب دکل‌های جاسوسی صهیونیست‌ها در نزدیکی مرز لبنان

فارس/ نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در طول منطقه مرزی با لبنان شماری دکل‌های جاسوسی جدید نصب کردند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی نوع جدید از دکل‌های جاسوسی را در طول منطقه مرزی نزدیک به مرزهای لبنان،‌ نصب و راه‌اندازی کردند.
به گزارش روزنامه «السفیر»، رژیم صهیونیستی این دکل‌ها را با هدف رصد، نظارت و جاسوسی در مناطق مرزی بین فلسطین اشغالی و لبنان در بلندی‌های «النقار» از توابع شهرک «شبعا» و به فاصله 250 متر از خط مرزی نصب کرد.
دشمن صهیونیستی پیش از این نیز سه دستگاه جاسوسی روی دکل فرستنده مرکز العباد در نزدیک شهرک «حولا» نصب کردند که بر تعداد زیادی از روستاها و مناطق جنوبی لبنان مشرف است.
بر اساس این گزارش،‌منابع امنیتی اعلام کردند که به احتمال زیاد این دکل‌ها دارای دستگاه‌های جدید شنود یا دستگاه‌های ارسال پارازیت باشند بویژه که در برهه اخیر سخن درباره موضوع جاسوسی اسرائیل علیه لبنان از طریق نصب دستگاه‌های جاسوسی و شنود در نزدیکی خط آبی (خط مرزی ترسیم شده سازمان ملل بین لبنان و فلسطین اشغالی) زیاد مطرح شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نقش حزب الله لبنان در دفاع از مرز لبنان سوریه