بازخوانی مصاحبه‌های قدیمی یک دروازه‌بان پرسپولیسی


«بعد از شکست استقلال در دربی برای روز بازی با نفت لحظه‌شماری می‌کردم. آرزویم این بود که بتوانیم انتقام استقلال را از پرسپولیس بگیریم.» این‌ها، بخشی از حرف‌هایی است که بیرانوند امروز همه آن‌ها را تکذیب می‌کند.

 به گزارش آی اسپورت - فصل پیش که بیرانوند در نفت تهران ستاره شد، بارها و بارها از استقلالی بودنش صحبت کرد. از اینکه علاقه‌اش به رنگ آبی را انکار نمی‌کند و در بازی با پرسپولیس، انگیزه‌ای بیشتر از همیشه دارد. البته بیرانوند در همان زمان هم گفته بود اگر پیشنهاد خوبی از پرسپولیس داشته باشد آن را رد نمی‌کند اما امسال، بعد از رسیدن پیشنهاد از پرسپولیس تمام اظهارنظرهای قبلی را هم تکذیب کرد و منکر استقلالی بودنش شد. او در آخرین مصاحبه با فارس هم شدیدا از بحث استقلالی بودنش ناراحت بود و آن را حرفی بی سند و مدرک می‌دانست: «فشار زیادی روی من وارد شد و گفتند که من گفتم استقلالی هستم. آن هم در حالی که اگر کسی مدرک یا سندی دارد بگوید که من کی و کجا استقلالی‌ بودنم را اعلام کردم؟ من این حرف را نزدم! خیلی‌ها صحبت کردند که من استقلالی هستم و حتی علیرضا منصوریان هم در صحبت‌هایی گفته بود که من یک دروازه‌بان استقلالی هستم.»

با توجه به اینکه زمان زیادی از مصاحبه‌های یک سال قبل بیرانوند نگذشته، پیدا کردن نقل قول‌های او در اینترنت کار سختی نیست. بیرانوند فصل پیش یک هفته بعد از برد پرسپولیس در دربی، با نفت این تیم را شکست داد و از گرفتن انتقام استقلال حرف زد: «من یک استقلالی تمام عیار هستم و از این بابت خوشحالم. به استقلالی ها می گویم دیگر ناراحت نباشید، ما استقلالی ها انتقام شما را گرفتیم.» این گفت‌وگو، با سایت کاپ بود و او در مصاحبه با شهروند هم حرف‌های مشابهی را تکرار کرد و از آرزویش برای رفتن به استقلال صحبت کرد: «نمی‌توانم نگویم که یک استقلالی هستم چون واقعا از این‌که باعث شکست پرسپولیس شدم، خوشحالم. بعد از شکست استقلال در دربی برای روز بازی با نفت لحظه‌شماری می‌کردم. آرزویم این بود که بتوانیم انتقام استقلال را از پرسپولیس بگیریم و این اتفاق افتاد. به نظرم منصوریان باید به نیمکت استقلال برسد و فکر ‌می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید، ‌سال بعد این اتفاق رخ دهد. اگر او به استقلال برود، من هم می‌توانم پیراهن تیم محبوبم را برتن کنم و امیدوارم‌ سال بعد به این آرزو برسم.»

بیرانوند اولین بازیکنی نیست که در تیمی متفاوت با تیم محبوب دوران کودکی به میدان می‌رود، اما راه عجیبی برای تکذیب گذشته و تغییر مسیر آینده انتخاب کرده است!


ویدیو مرتبط :
مزاحمت پرسپولیسی ها برای غلامی دروازه بان گل گهر