سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکورد ورود مهاجران به آلمان در ماه نوامبر شکسته شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، تعداد درخواست‌کنندگان پناهندگی و شمار پناهجویان در آلمان همچنان افزایش می‌یابد.

همچنین در ماه نوامبر شمار پناهندگانی که به آلمان سفر کرده‌اند بار دیگر یک رکورد جدید را به‌دست آورد. بر اساس اطلاعات وزارت کشور آلمان در ماه گذشته 206هزار پناهنده به آلمان آمدند، این در حالی است که در ماه اکتبر تعداد ورودی مهاجران به آلمان 181هزار نفر بود.

در مجموع در سال جاری حدود 965هزار پناهنده در آلمان ثبت شده است. بسیاری از آنها اما زودتر از پایان سال آینده نخواند دانست که آیا اجازه دارند در آلمان بمانند یا نه؛ از آنجا که اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان در پردازش و بررسی درخواست‌های پناهندگی با هجوم بالایی مواجه شده است و این مسئله به‌کندی صورت می‌گیرد، انتقادهای شدیدی را همچنین از طرف ایالت‌های آلمان به‌دنبال داشته است.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
آیا از مهاجران در آلمان استقبال می شود؟