ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هافبک پرسپولیس به اردوی بندرعباس نمی‌رود


نود/ هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس قادر نخواهد بود تیم امید را در اردوی بندرعباس همراهی کند و در تهران مشغول طی کردن دوران نقاهت خود است.
احمد نوراللهی هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت همراه سایر بازیکنان تیم امید راهی اردوی بندرعباس نشد صبح امروز از پای مصدومش ام‌آر‌آی گرفت تا میزان مصدومیت و طول درمان وی مشخص شود.
نوراللهی به خاطر درد در عضله پای راست همراه تیم ملی امید راهی اردوی بندرعباس نشد و به احتمال فراوان قادر نخواهد بود در این اردوی یک هفته‌ای تیم امید را همراهی کند.
این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه باید در مشهد به مصاف پدیده برود و پزشکان در تلاش هستند تا این بازیکن به این دیدار برسد هرچند که احتمال حضور نوراللهی در دیدار روز شنبه ۵۰-۵۰ است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس