سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد استاندار چهارمحال و بختیاری ازنحوه و نوع مطالبه گری دانشجویان


به گزارش ایرنا، در آیین گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد، دانشجویانی به نمایندگی از تشکل ها و انجمن های دانشجویی نظرات، دیدگاه ها، مطالبات صنفی و انتظارات خود را بیان و از استاندار رسیدگی به مشکلات این قشر را خواستار شدند.
بهبود امکانات رفاهی و آموزشی، رفع مشکلات خوابگاهی، افزایش امکانات پژوهشی و علمی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و امکان فعالیت برای تشکل های سیاسی، توجه به مقوله عفاف و حجاب و تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت از مطالبات مطرح شده دانشجویان بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن سخنان نمایندگاه دانشجویان، نحوه مطالبه گری آنان را بی روح عنوان کرد و گفت: انتظار می رفت مطالبات دانشجویان از این مسائل فراتر رود و شامل مسائل مختلف استان شود.
قاسم سلیمانی دشتکی با بیان اینکه علاقمند به تحرک و پویایی بیشتر دانشجویان است، افزود: دانشجو باید در بیان نظرات و دیدگاه های خود آزاد باشد و جرات انتقاد و مطالبه گری خود را بالا ببرد.
وی تصریح کرد: بهترین منتقدان، دانشجویان هستند اما باید توجه داشت که از افراط و تفریط پرهیز کرده و انتقادات سازنده مطرح شود.
مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد نیز در این آیین با تبیین نقش دانشجو در تحولات جامعه افزود: دانشجویان موتور محرکه جامعه هستند و باید در زمینه علمی و آموزشی و عرصه های سیاسی و اجتماعی رسالت خود را انجام دهند.
حجت الاسلام علی اصغر حمزه تصریح کرد: ارزش های اسلامی باید در فضای دانشگاه حاکم باشد تا دانشگاه به یک فضای معنوی برای رشد و بالندگی همه جانبه دانشجویان تبدیل شود.
شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در دانشگاه شهرکرد در مدت یک سال گذشته و نحوه خدمات رسانی به دانشجویان را تشریح کرد.
به گزارش ایرنا، گرامیداشت روز دانشجو روز دوشنبه با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه شهرکرد، روسای دانشگاه ها و جمعی از مسوولان استان در تالار شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استاندار چهارمحال و بختیاری