علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آموزش مجازی در آسمان!


 آموزش مجازی در آسمان!خبرگزاری صدا و سیما/ «شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان» ، بستر آموزش در فضای مجازی را فراهم کرده است.
آموزش مجازی در آسمانقائم مقام شرکت آسمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مراسم رونمایی از سامانه آموزش مجازی «فام» گفت: این سامانه به عنوان یکی از سامانه های پیشرو آموزش مجازی در بستر( او، تی، تی) کشور، شرایط برپایی دوره های آموزش مجازی را مطابق با استانداردهای جهانی فراهم کرده است.
محمد حسین کاشی افزود: با راه اندازی این سامانه ، فرصت های آموزشی برای علاقه مندان در حوزه های دانش و مهارت بویژه در زمینه علم و فناوری فراهم شده است و در این خصوص با توجه به نیازمندی های کشور ، شرکت رسانه ای آسمان مذاکراتی برای همکاری با نمایندگان شرکت های برتر در حوزه آموزش ict ، از جمله شرکت های apple- adobe-cisco-microsoftتعاملاتی انجام داده است که از این پس با کمترین هزینه ،امکان دریافت آموزش ها در سطح استانداردهای بین المللی و دریافت مدارک معتبر فراهم شده است.
وی یادآور شد: قرار شده با همکاری گروهی از استادان برتر کشور محتواهای جذاب و کارآمد آموزشی و مهارتی منطبق با نیازمندی ها و شرایط کشور تهیه شود و امکان بهره برداری از آن برای هموطنان در سامانه آموزش مجازی «فام» ایجاد شده است.
قائم مقام شرکت آسمان با اشاره به اینکه این شرکت جزو شرکت های طرف قرارداد با سازمان صدا و سیما است ، گفت: ثبت نام در این دوره های آموزشی از هفته آینده آغاز می شود و احتمالاً کلاس های این دوره ها از اوایل اردیبهشت آینده در رشته های کارآفرینی ، اقتصاد و بازاریابی ، مدیریت ، بهداشت و سلامت و برخی دوره های آموزشی از جمله آموزش زبان انگلیسی برپا می شود.
کاشی یادآور شد: ott بستری را فراهم کرده است که هر هفته یک سرویس آموزشی ارائه شود و امروز نقطه آغاز این گام است و امیدواریم با استقبال گروه های هدف با توجه به تنوع دوره ها (200 الی 300) دوره سامانه های متفاوت این شرکت به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای ایجاد این سامانه قبلاً منعقد شده است گفت: حسابداری ، رایانه و فناوری اطلاعات ، زبان انگلیسی و مراقبت های زیبایی از طریق کنسرسیوم آموزش الکترونیک بین المللی در حال حاضر فراهم است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
آموزش نصب آسمان مجازی وسقف کشسان