سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ از فناوری BRITECELL برای دوربین های موبایل رونمایی کرد


سامسونگ از فناوری BRITECELL برای دوربین های موبایل رونمایی کرد

سامسونگ ساعتی پیش در گردهمایی سرمایه گذارانش از برخی فناوری های جدید خود که قرار است در محصولات سال آینده مورد استفاده قرار گیرند پرده برداشت.

دیجیاتو/ سامسونگ ساعتی پیش در گردهمایی سرمایه گذارانش از برخی فناوری های جدید خود که قرار است در محصولات سال آینده مورد استفاده قرار گیرند پرده برداشت.

در روز های گذشته ثبت نام تجاری BRITECELL موجب شده بود این شایعه شکل بگیرد که شرکت کره ای قصد دارد از این فناوری در حسگر دوربین گلکسی S7 استفاده کند، موردی که هرچند سامسونگ آن را تایید نکرد، اما با رونمایی از حسگر جدید، به معرفی ویژگی های آن پرداخت.

پیش از این شایع شده بود حسگر دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ از پیکسل های بزرگتری برخوردار است، موردی که در این مراسم خلاف آن مشخص شد، چرا که حسگر BRITECELL از پیکسل های ۱ میکرونی بهره می برد.

سامسونگ می گوید چنین اقدامی به کاهش ۱۷ درصدی وزن ماژول دوربین منجر شده و این در حالی است که پیکسل های حسگر جدید، می توانند به اندازه نمونه های بزرگتر ۱.۱۲ میکرونی نور جذب کنند. شرکت کره ای علاوه بر این می گوید استفاده از فناوری BRITECELL امکان ثبت تصاویر با رنگ های طبیعی تر را در شرایط کم نور فراهم خواهد آورد.

از دیگر ویژگی های این حسگر جدید نیز می توان به فناوری WDR هوشمند سامسونگ اشاره کرد که به لطف آن تصاویر با جزئیات بیشتری ثبت شده و PDAF یا فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز فوکوس سریع تر و دقیق تر را امکان پذیر می کند.

هرچند سامسونگ در مورد زمان استفاده از این فناوری در محصولات خود اطلاع رسانی نکرده است، اما می توان گفت گلکسی S7 به احتمال قوی نخستین تلفن هوشمندی خواهد بود که به همراه حسگر BRITECELL عرضه می گردد.

در صورت تحقق این موضوع سامسونگ می تواند کیفیت عکاسی پرچمداران خود را افزایش داده و در این زمینه به رقیبی هرچه جدی تر برای اپل، LG و سونی تبدیل گردد.


ویدیو مرتبط :
اخبار فناوری 18 (افزایش سرعت اینترنت موبایل تا 336 مگابیت-نسل جدید پردازنده سامسونگ-رونمایی از ایمیل ایرانی-رونمایی از آ