سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی: شجاعت و ایستادگی امام برای ما درس آموز بود/ آزادی به معنای هرج و مرج نیست


روحانی: شجاعت و ایستادگی امام برای ما درس آموز بود/  آزادی به معنای هرج و مرج نیستجماران/ رئیس جمهور با بیان اینکه راه و اصول امام همواره برای ما راهنما و راهگشا بوده و خواهد بود، گفت: شجاعت و ایستادگی امام در مقابل استکبار و استعمار و شهامت امام در بازنگری و تغییر، شهامت امام در جنگ و صلح و شرایط جدید، برای همه ما درس آموز بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی که در آستانه آغاز سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز رهبری شجاع و مدبر آن راه را همچنان ادامه می دهند و ما فتوای سیاسی ایشان در حق الناس خواندن رأی مردم و موضوع هسته ای را دیدیم.

وی با تاکید بر اینکه اساس راه امام بازگشت عزت در این کشور بود، افزود: آرمان امام خمینی(س) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
رئیس جمهور تصریح کرد: آزادی به معنای هرج و مرج نیست، بلکه به معنای حضور مردم در سرنوشت کشور است.

وی با اشاره به اینکه استقلال به معمای نفی استیلای بیگانه است، گفت: امام از روز اول به ما آموخت که دین و دین سالاری در کنار مردمسالاری است، اما حکومت اسلامی را در همان ایامی که در بعد پیروزی انقلاب در پاریس بودند به جمهوری اسلامی تعبیر کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جماران


ویدیو مرتبط :
هرج و مرج