ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاری که بایرن مونیخ انجام می‌دهد و فوتبال ایران با آن بیگانه است!


به گزارش خبرگزاری فارس در شرایطی که تقریبا همه تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران با مشکلات عدیده مالی و اقتصادی مواجه هستند و برخلاف آنچه در دنیای حرفه‌‌ای ورزش، رایج و مرسوم است، فوتبال باشگاهی کشورمان عمدتا دولتی است، اما هیچگاه گزارش‌های مالی شفاف در اختیار عموم مردم گذاشته نشده است.

همین مساله باعث اختلافات و شائبه‌های زیادی در فوتبال ایران شده بطوریکه همواره بحث «بدهی‌های مالی» بعد از هر نصب و عزل مدیری در باشگاه، مطرح شده است.

اما روز گذشته در حاشیه اجلاس سالیانه باشگاه بایرن مونیخ گزارش‌های دقیقی در مورد مسائل مختلف مالی به اطلاع اعضای خود و به عبارتی عموم مردم و رسانه‌ها قرارداد.

روز گذشته در حاشیه نشست سالیانه اعضای باشگاه بایرن، عنوان شد در فصلی که سپری شد باواریایی‌ها 113.3 میلیون یورو درآمد کسب کردند که با اعمال مالیات‌‌ها و ممیزهای قانونی، درآمد خالص 23.8 میلیون یورو را داشته‌‌اند.

مسئولان تیم باواریایی‌ همچنین گزارش کردند در فصل گذشته سرمایه در گردش این باشگاه بزرگ آلمان و جهان 523.7 میلبیون یورو بوده است. ضمن آنکه بزرگترین منابع درآمدی این باشگاه از امور اقتصادیی 137.6 میلیون یورو و 113.9 میلیون یورو حق اسپانسری بود است.

آخرین بخش گزارش مسئولان بایرن در مورد هزینه‌های خرج شده بابت اعضای تیم‌ها  بود که به طور کلی 227.3 میلیون یورو خرج شده است.

انتهای پیام/ر

 

http://fna.ir/GB8TOV


ویدیو مرتبط :
فوتبال-بایرن مونیخ