سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ خودکشی به خاطر ترساندن همسر


فارس/ زنی که برای ترساندن شوهر خود، خود را حلق‌آویز کرده بود بهای این کار را با جان خویش پرداخت.

55 دقیقه بامداد امروز مدیر روستا بازپرس کشیک ویژه قتل به دنبال اعلام کلانتری 161 ابوذر در صحنه حضور یافت و با پیکر حلق‌آویز شده زنی 21 ساله در شرق تهران روبرو شد.
براساس اظهارات همسر زن حلق‌آویز شده، زمانیکه وی به منزل بازگشته بود از آنجا که کلیدی در پشت درب قرار داشته است نتوانسته است درب را باز کند اما در تلاش مجدد گویا کلید از پشت درب تکان خورده و وی می‌تواند درب را بگشاید.
شوهر جانباخته اعلام می‌کند پس از ورود به خانه همسر خویش را صدا کردم و بخش‌هایی از خانه از جمله آشپزخانه سر زدم تا اینکه وارد اتاق شدم، هنگامیکه خواستم چراغ اتاق را روشن کنم متوجه شدم که کلید کار نمی‌کند و در همین هنگام که به محل لامپ نگاه می‌کردم متوجه پیکر آویخته شده همسرم شدم.

وی می‌افزاید: به محض دیدن پیکر همسرم پاهای او را گرفته و پیکر وی را پایین آوردم و با کمک همسایه به بیمارستان رساندم که در بیمارستان مشخص شد وی جان باخته است.
براساس اظهارات پدر متوفی زن و شوهر با هم اختلاف داشتند و متوفی قصد ترساندن همسر خود را داشت.


ویدیو مرتبط :
ترساندن همسر