ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیر آکادمی فوتبال کیا: دنبال استعدادیابی فوتبالیست های کشور هستیم


به گزارش روز شنبه ایرنا، علی دوستی مهر در حاشیه اجرای طرح استعدادیابی فوتبالیست های نونهال در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان اظهار داشت: ایجاد فضاهای مطلوب، زمین های چمن مناسب، امکانات و تشکیلات بهتر با جذب سرمایه گذاران همچنین از تاکیدهای تیم ملی نوجوانان است.
وی افزود: امیدواریم با پیش رو قرار دادن نکته شعار کمتر و عمل بیشتر، سرمایه های خود را وقف نونهالان و نوجوانان علاقه مند به ورزش نماییم.
دوستی مهر، سرمایه گذاری برای بازیکنان، دقت در ساعات تمرین، وقت گذاشتن برای آنها با امکانات مطلوب، تشکیلات مناسب و قرار دادن سخت افزار را از مهمترین عوامل موثر در موفقیت افراد مستعد در فوتبال عنوان کرد.
سرمربی پیشین تیم های نوجوانان و جوانان فوتبال ایران با اشاره به اینکه درحال حاضر بازیکنان ایرانی بخاطر سطح تکنیکی بالایی که دارند به «برزیل» معروف هستند، گفت: تاکتیک بیشتر در رشته های ورزشی وزنه برداری، کشتی و تکواندو است.
وی اظهار داشت: در قسمت انفرادی همیشه قهرمانیم و افراد بزرگی را پرورش دادیم؛ ولی در تشکیلات ضعیف عمل کرده و بایستی سرمایه گذاری کنیم.
دوستی مهر از کاشان به عنوان یکی از استان های مستعد در ورزش به ویژه رشته ورزشی فوتبال یاد و ابراز امیدواری کرد: بازیکنان مستعد این شهرستان جزو بازیکنانی باشند که در سه یا چهار سال آینده در تیم ملی جوانان و المپیک ها حضور فعال خواهند داشت.
طرح استعدادیابی فوتبالیست های نونهال زیر 11 و 13 سال توسط آکادمی فوتبال «کیا» زیر نظر مهدی مهدوی کیا و مدیریت فنی علی دوستی مهر و رضا کلانتری در ورزشگاه شهید ناصر فکری برگزار شد.
3009/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آکادمی فوتبال مهدوی کیا در آلمان