ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاریخچه‌ای مختصر از جدال تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا


تاریخچه‌ای مختصر از جدال تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاطرفداری/ بعد از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به بررسی مختصر رقبا در این مرحله می پردازیم.
دو تیم رئال مادرید و ولفسبورگ هرگز پیش از این در رقابت های اروپایی به مصاف هم نرفته اند.

بایرن مونیخ از 6 دیدار اخیر خود مقابل بنفیکا 4 بار پیروز میدان بوده است و دو بار هم مساوی کرده اند و دو تیم از سال 1995 تاکنون به مصاف هم نرفته اند.

بارسلونا و اتلتیکو مادرید آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی سال 2013/14 به مصاف هم رفتند که بعد از تساوی 1-1 در دیدار رفت، شاگردان سیمئونه در دیدار برگشت 1-0 پیروز شده و راهی دور بعد شدند. اما اکنون آبی اناری ها رکورد 6 پیروزی متوالی مقابل روخی بلانکو را دارند که مسی در 5 بازی از آن موفق به گلزنی شده است.

دو تیم پاریسن ژرمن و منچستر سیتی هم در مرحله گروهی رقابت های جام یوفا سال 2008/09 به مصاف هم رفتند که در ورزشگاه خانگی باشگاه انگلیسی به تساوی بدون گل دست یافتند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید
telegram.me/canalevarzesh


منبع: طرفداری


ویدیو مرتبط :
معرفی ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا