سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی Flashlight؛ اپلیکیشن چراغ قوه با قابلیت ارسال کدهای مورس


معرفی Flashlight؛ اپلیکیشن چراغ قوه با قابلیت ارسال کدهای مورس

وقتی که برق می رود، یا به جای تاریکی وارد می شوید، خوشبختانه معمولا یک اسمارت فون مجهز به فلش هست که بتواند چراغ راهتان باشد. اما تمام موبایل ها فلش LED ندارند و ضمنا تنها کاربرد چراغ قوه، روشن کردن محیط نیست، بلکه می توان از آن برای ارسال پیغام به دیگران هم استفاده کرد.

Flashlight یکی از کامل ترین اپلیکیشن های چراغ قوه ای است که می توان در اندروید از آن بهره گرفت. این ابزار کاربردی نه تنها می تواند کمبود فلش در موبایل های عاری از آن را جبران کند، بلکه شاید قادر باشد تا در موقعیت های اضطراری، جان افراد را نجات دهد.

Flashlight 2

Flashlight رادی روستر، به غیر از روشن و خاموش کردن چراغ LED می تواند با نمایش یک صفحه سفید پر نور، نقصان نبود فلش را در موبایل های عاری از آن به خوبی جبران کند. اما ایجاد روشنایی تنها عمل اپلیکیشن مورد بحث نیست.

این اپلیکیشن چراغ قوه وسیله ای برای پیغام رسانی به دیگر افراد هم هست، خصوصا زمانی که در موقعیت خطرناکی قرار گرفته باشید. اگر متنی مثل “SOS” را واردش کنید، اپلیکیشن با تبدیل آن به کدهای مورس پیغام را از طریق فلش های نوری به افرادی که دور و برتان هستند (به شرط آنکه توانایی خواندن کدهای مورس را داشته باشند!) می رساند.

Strobe Light (بارقه های منظم نوری) و چراغ خطر هم قابلیت های دیگر این اپلیکیشن اند تا بتوانید پیام مشخصی را به دیگران ارسال کنید. البته اپلیکیشن یک حالت جذاب آژیر پلیس هم دارد که با ایجاد نور قرمز و آبی، چیزی شبیه به نور ماشین های پلیس تولید می کند تا از جنبه سرگرمی هم ابزار کاملی باشد.

این چراغ قوه کامل و کارآمد را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تجربه کنید.

Flashlight - MEGA Flashlight Flashlight - MEGA Flashlight قیمت : رایگان سازنده : Ruddy Rooster سیستم عامل : اندروید حجم : 4.1 مگابایت

برچسب‌ها:Flashlight - MEGA Flashlightاپلیکیشن چراغ قوهدانلود اپلیکیشن Flashlightدانلود اپلیکیشن اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بهترین چراغ قوه اندروید Android Flashlight Shabtab