ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بارسا گام آخر را محکم برداشت و برای بیست و چهارمین بار قهرمان لالیگا شد/زیدان با رئال در مکان دوم


به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پایانی لالیگا از ساعت 19 و 30 دقیقه دو تیم مدعی بارسلونا و رئال مادرید برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی به مصاف گرانادا و لاکرونیا رفتند.

قبل از آغاز بازی بارسا با 88 امتیاز در صدر و رئال با 87 امتیاز در مکان دوم حضور داشت.

بارسا در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

برای کاتالان‌ها سوارز 3 گل در دقایق 21  و 38 و 86 گلزنی کرد.

بارسا که به قهرمانی نزدیک‌تر از رئال بود بازی را با حملات دامنه‌دار آغاز کرد و گرانادا که بقا در لالیگا را گارانتی کرده بود با دفاع متمرکز به استقبال شاگردان انریکه رفت اما دیوار دفاعی میزبان در دقیقه 21 فرو ریخت تا انریکه نفس راحتی روی نیمکت بکشد. در ادامه سوارز که در صدر جدول گلزنان قرار داشت گل دوم بازی و گل سی و نهم خودش را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یابد.

در نیمه دوم بارسا روان‌تر و بدون استرس به حفظ توپ و مالکیت بازی پرداخت و با گل سوم سوارز در نهایت با برتری در این دیدار گام آخر را محکم برداشت تا برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی لالیگا دست یابد.

بارسلونا با این قهرمانی برای بیست و چهارمین بار به عنوان قهرمانی لالیگا دست یافتند.

در نقطه مقابل رئال مادرید که برای قهرمانی نیاز به پیروزی داشت خیلی زود در دقیقه 7 به گل رسید تا با خیال راحت‌تری بازی را ادامه دهد.در ادامه رئال که یک چشم به بازی بارسا داشت با رونالدو به گل دوم رسید اما بعد از شنیدن نتیجه دیدار شاگردان انریکه بازی را رها کرد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود رئال خاتمه یابد.

در نیمه دوم رئال مادرید با توجه به نتیجه دیدار بارسا بدون انگیزه توپ می‌زد و  زیدان با تعویض رونالدو و تونی کروس نشان داد که به فکر حفظ سلامت بازیکنان برای دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو است.این مصاف در نهایت با برتری رئال میهمان خاتمه یافت.

 

برای شاگردان زیدان رونالدو 2 گل در دقایق 8 و 25 به ثمر رساند.

 

در جدول لالیگا بارسا با 91 امتیاز قهرمان و رئال با 90 امتیاز دوم شد.

انتهای پیام/ک

 


ویدیو مرتبط :
30 سال قبل در چنین روزی بارسا قهرمان لالیگا شد