پرونده خودرو/ تصدی شغل های مهم در شرکت «فولکس واگن» چرخشی می شود


پرونده خودرو/ تصدی شغل های مهم در شرکت «فولکس واگن» چرخشی می شود

تسنیم/ رئیس هیئت نظارت شرکت فولکس واگن گفت، این شرکت قصد دارد برای ارتقاء نظارت بر فعالیت های انجام شده، زمانی را که کارمندان می توانند برخی مناصب خاص را در اختیار داشته باشند محدود کند.
رئیس هیئت نظارت شرکت فولکس واگن به یک هفته نامه آلمانی گفت، این شرکت قصد دارد برای ارتقاء نظارت بر فعالیت های انجام شده، زمانی را که کارمندان می توانند برخی مناصب خاص را در اختیار داشته باشند محدود کند.
فولکس واگن در ماه سپتامبر اذعان کرد با نصب یک نرم افزار روی محصولات خود تست های میزان تولید آلایندگی در آمریکا را دور زده و رگولاتورهای محیط زیستی این کشور را فریب داده است. انتشار این خبر موجب شد این شرکت میلیاردها دلار از ارزش بازاری خود را از دست بدهد و ناگزیر به اخراج مدیر اجرایی کهنه کار خود شود.
هانس دیتر پوتش در مصاحبه با مجله ولت آم سونتاگ گفت: «ما در حال برنامه ریزی یک سیستم چرخشی برای برخی مناصب در شرکت هستیم. کارمندان مربوطه باید تنها زمان محدودی برخی پست ها را در اختیار داشته باشند.»

اوایل ماه جاری میلادی، این شرکت خودروساز آلمانی اعلام کرد، تنها گروه کوچکی از کارمندانش مسئول اتفاقات رخ داده هستند و هیچ اشاره ای به آن دسته از اعضای هیئت مدیره که در بزرگترین رسوایی تاریخ شرکت دست داشته اند نکرد.
فولکس واگن همچنین اعلام کرد، نرم افزارهای موتورهای آینده شرکت بر اساس «اصل 4 چشمی» توسعه خواهند یافت.
پوتش افزود، افزایش چرخش مناصب شغلی به دلیل پیچیده بودن برخی از این پست ها یک چالش به شمار می رود، اما فولکس واگن می تواند تخصص تمام کارمندان شرکت را بالا ببرند.
«حرف زدن در مورد این مسئله از عمل کردن به آن آسان تر است. کارمندان معدودی هستند که قادر به برنامه ریزی یک واحد کنترل موتور هستند. اما ما این افراد را در برندهای مختلف داریم. برای مثال، کارشناسان در آئودی می توانند به پورشه نقل مکان کنند و از پورشه به فولکس واگن بیایند.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تویوتا در فروش خودرو فولکس واگن را زیر گرفت