فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ستاره سینما دوباره عاشق شد


کافه سینما: به نظر می رسد شان پن، بعد از جدایی پر و سر و صدایش از شارلیز ترون، بازهم توجه همگان را بر انگیخته است.

چندی است شایعه بازگشت  شان پن و مدونا به یکدیگر در هالیوود می چرخد و به نظر می آید این خبر چندان هم بی اساس نباشد. مدونا چندی پیش روز تولد شان پن را در اینستاگرامش تبریک گفت و البته، چند روز پیش، در مراسم خیریه ای با شان پن در مقابل انظار عمومی ظاهر شد. دو کودک مدونا که آنها را به فرزند خواندگی پذیرفته است هم در کنار مدونا و پن بودند و گزارش شده است رفتار پن با کودکان بسیار مهربان و صمیمی بوده است.

ستاره سینما دوباره عاشق شد

مدونا 57 ساله و شان پن 55 ساله، پیش از این یک بار در سال 1985 باهم ازدواج کرده بودند که عمر زندگی مشترکشان چهار سال بود. گفته می شود دلیل جداییشان خشونت شان پن بوده است.

در ادامه تصاویری از حضور مدونا و خانواده اش در کنار شان پن را برای شما به نمایش می گذاریم. لازم به ذکر است تصاویر برای انتشار دچار تغییر شده اند.


ویدیو مرتبط :
جراحی بینی در ستاره های سینما!