فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کاروان های پیاده از روستاهای فاروج نیز امسال عازم حرم رضوی می شوند


حجت الاسلام حیدر علی وطنخواه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خراسان شمالی اظهار داشت: کاروان روستای استاد با چوکانلو، قلعه صفا با کوران ترکیه وکوران کردیه مشترک تشکیل شده و روستاهای مایوان ویام هم مستقل کاروان اعزام می کنند.
وی افزود: در مجموع 9 کاروان پیاده و11 کاروان با وسایل نقلیه حرکت خود را ظرف روزهای پنجشنبه، جمعه وشنبه حرکت خود را آغاز می کنند.
حجت الاسلام وطنخواه گفت: برای تداخل نداشتن برنامه های کاروان ها، حرکت ها در سه روز متوالی پیش بینی شده تا برای اسکان واستراحت کاروان ها، فضا وامکانات مناسب پیش بینی شود.
وی افزود: 3تا 4 هزار نفر در قالب این کاروان ها عازم حرم رضوی می شوند تا در سالروز رحلت پیامبر (ص) وشهادت امام رضا (ع) در حرم رضوی به عزاداری بپردازند.
سال گذشته 2 هزار و500 نفر در قالب کاروان های پیاده از شهرستان فاروج، به حرم رضوی مشرف شده بودند.ک/3
7187/1744/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغازحرکت ششمین کاروان پیاده حرم تا حرم در صبح روزعاشورا