سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چطور تمام کلیدهای میان‌بر در برنامه‌ Word 2016 را ببینیم؟


آی تی آموزی/ چطور تمام کلیدهای میان‌بر در برنامه‌ Word 2016 را ببینیم؟دیجی کالا/ کلیدهای میان‌بر روی کیبورد، راهکاری هستند که باعث می‌شوند سریع‌تر با برنامه‌ها و نرم‌افزارها کار کنید. معمولا در هر نرم‌افزار یا برنامه‌ای یک‌سری کلید میان‌بر تعریف شده که کار را برای کاربران سریع و آسان می کند.

مایکروسافت ۲۵۰ کلید میان‌بر برای برنامه‌ی Word 2016 طراحی کرده است که اکثر کاربرها فقط تعداد خیلی کمی از این‌ها (مثل Cntrl+O برای باز کردن یک فایل جدید یا Cntrl+S برای ذخیره کردن فایل) را می‌شناسند.

برای دیدن تمام کلیدهای میان‌بری که مایکروسافت در Word 2016 طراحی کره، مسیر ۶ مرحله‌ای زیر را طی کنید.

۱. برنامه‌ی Word را باز کنید و روی تب View کلیک کنید.

۲. از این‌جا گزینه‌ی Macros و سپس New Macros را انتخاب کنید.

۳. جلوی قسمت Macros in، پنجره‌ی دراپ‌داون (Dropdown) را باز کنید تا Word Commands را انتخاب کنید.

۴. در قسمت Macros name گزینه‌ی ListCommds را پیدا کنید.

۵. حالا روی Run کلیک کنید.

۶. از پنجره‌ای باز می‌شود و سوالی می‌پرسد که دو گزینه به عنوان جواب دارد. بگذارید روی حالت Current Keyboard settings بماند و OK کنید.

با انجام این عملیات، Word یک جدول می‌سازد و تمام کلیدهای میان‌بر را در آن می‌نویسد. می‌توانید این جدول را ذخیره کنید یا مواردی که بیش‌تر به کارتان می‌آید را های‌لایت کنید.


منبع: دیجی کالا


ویدیو مرتبط :
آئودی تی تی رودستر 2016