سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ اسیدپاشی زن جوان به صورت شوهرسابقش


حوادث/ اسیدپاشی زن جوان به صورت شوهرسابقشایران/ مردی جوان می‌گوید وقتی برای آشتی با همسر سابقش به سر قرار با وی در یک هتل رفته، هدف اسیدپاشی قرار گرفته است.

عقربه‌های ساعت 20:30 شامگاه چهارشنبه 25 فروردین ماه را نشان می‌داد که مردی در تماس با اورژانس مشهد از وقوع حادثه اسیدپاشی در یک هتل خبر داد.
تیم اورژانس 115بلافاصله خود را به هتل رساندند و مرد 29 ساله‌ای را که از ناحیه صورت، گردن و دست راست دچار سوختگی شده بود به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال دادند. این مرد 29 ساله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت تا اینکه با ورود پلیس و تحقیقات ویژه، وی که ‌هادی نام دارد در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد با همسر سابقش اختلاف داشته و داخل یک هتل قرار ملاقات گذاشته تا در مورد این اختلاف‌ها مذاکره کنند. هادی گفت: در حال گفت‌وگو بودیم که مثل همیشه کارمان به مشاجره لفظی کشیده شد. مرد جوان افزود: همسر سابقم ناگهان بطری یک لیتری اسید را که همراه خود آورده بود روی من پاشید و متواری شد.

پیگیری شوک در این رابطه حاکی از آن است که پلیس مشهد زن جوان را دستگیر کرده و تحقیقات درباره چگونگی و علت دقیق وقوع حادثه ادامه دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
اسیدپاشی دلخراش روی زن و شوهر..!