علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



به احترام آیت الله مهمان نواز داوطلب مجلس خبرگان رهبری نمی‌شوم


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره خبرگان رهبری با صدوراطلاعیه ای خطاب به علمای اعلام، خانواده معزز شهدا و جانبازان و اهالی خراسان شمالی اعلام کرد که به احترام ورود مجدد آیت الله حبیب الله مهمان نواز به عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در این انتخابات داوطلب نمی‌شوم.

برپایه این خبر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد که به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس خبرگان رهبری از خراسان شمالی مطرح بود، امروز با صدور اطلاعیه‌ای از داوطلب شدن برای حضور در این مجلس اعلام انصراف کرد.

امام جمعه بجنورد خطاب به علمای اعلام، روحانیت معزز و خانواده های معزز شهدا و بسیجیان غیور که از وی خواسته بودند که به عرصه انتخابات خبرگان رهبری ورود پیدا کند، اعلام کرده است که ضمن احترام به محبت و ارادت آنان، با ورود حضرت آیت الله مهمان نواز این روحانی برجسته، انقلابی و ولایی و راست قامت و با بصیرت به این میدان، هیچگونه احساس تکلیفی در این زمینه ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار امیدواری کرده است که مردم شریف و رشید خراسان شمالی در این ازمون بزرگ سرافراز و حماسه پرشکوه دیگری را بیافرینند و توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار جهانی و ایادی آنان را در هفتم اسفند ماه نقش برآب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تا ظهر امروز در حوزه انتخابیه استان خراسان شمالی ۹ نفر برای رقابت در این انتخابات نام نویسی کرده‌اند.

ستاد انتخابات وزارت کشور امروز اعلام کرد که مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تمدید نخواهد شد.

استان خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و بیش از ۹۱۷ هزار نفر جمعیت تنها یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.


ویدیو مرتبط :
رهبری آیت الله خامنه ای -مجلس خبرگان