ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرمانداری مهاباد برابر عقاب تهران به پیروزی رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا، در دیدارهای عصر چهارشنبه این رقابت ها هشت دیدار در گروه های چهارگانه این مسابقات برگزار شد که در یکی از دیدارهای گروه 2 تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مهاباد میزبان عقاب تهران تیم رده دومی جدول بود.
تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در این دیدار که با حضور بیش از دو هزار نفر تماشاگر برگزار شد، توانست در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 17 ، 25 بر 19 و 25 بر 21 به برتری برسد و تنها ست سوم را با نتیجه 21 بر 25 به عقاب تهران واگذار کرد.
داور اول و دوم این دیدار به ترتیب بر عهده مهدی نویدی و بهزاد جهانی و ناظر این بازی نیز فرج الله فرج اللهی بود.
این سومین پیروزی متوالی مقاومت فرمانداری مهاباد در این دوره از رقابت ها بود که موجب شد این تیم با کسب هشت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گیرد.
تیم عقاب تهران نیز با وجود این شکست همچنان با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
در دیگر دیدار این گروه نیز تیم ملوان تهران میزبان شهرداری جوان ارومیه است.
تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در آخرین دیدار دور رفت این رقابت ها 25 آذرماه میهمان تیم ملوان تهران خواهد بود.
رقابت های لیگ دسته یک کشور با حضور 19 تیم در چهار گروه از 27 آبان ماه آغاز شده و دور رفت آن روز چهارشنبه 25 آذر ماه به پایان می رسد.
تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در گروه 2 این رقابت ها با تیم های شهرداری جوان ارومیه، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه است.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
والیبال فرمانداری مهاباد - حمل و نقل سرمست