فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افتتاح نمایشگاه کتاب بندرعباس در آستانه شروع جشن های پیروزی انقلاب اسلامی


به گزارش خبرگزاری فارس، سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از تاریخ 10 تا 16 بهمن ماه با حضور علی‌اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دایمی  نمایشگاه‌های اداره‌کل صنعت و معدن استان افتتاح خواهد شد.

 در این دوره از نمایشگاه برای اولین ‌بار53 نماینده ناشران خارجی 10 هزارو یکصد عنوان کتاب را عرضه می کنند که از آن میان می‌توان به کشورهای ترکیه، لبنان، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا اشاره کرد.

 دربخش داخلی این نمایشگاه، 453 ناشر داخلی در 441 غرفه، 56هزارو 813 عنوان کتاب را عرضه خواهند کرد. در این نمایشگاه  40 غرفه نیز به بخش دیجیتال اختصاص یافته است. مبلغ 450 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که از طریق بانک عامل مستقر درنمایشگاه دربین بازدید کنندگان توزیع خواهد شد.

بخش جنبی سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان هرمزگان شاهد برگزاری برنامه های جنبی از قبیل برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی کتاب، نشست با موضوع حجاب و عفاف، نشست با موضوع سبک زندگی، نشست برای بررسی نشر استان، همایشی با موضوع بررسی مشکلات ناشران و کتاب‌فروشان تهران، نمایش تابلو با موضوع انقلاب و نمایش کتبی که مقام معظم رهبری در آنها تقریظ دارند، خواهد بود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس صبح ها از ساعت10 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/TVCM7G


ویدیو مرتبط :
جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران (غرفه دستاورد ها)