ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بوكسورهای جوان كرمانشاه روی رینگ می روند


رامین حدادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این رقابت ها به منزله انتخابی است و نفرات برتر به اردوی تیم استان راه پیدا می كنند.
وی افزود: تمامی بوكسورهای استان كه قصد كسب سهمیه حضور در رقابت های كشوری را دارند باید در مسابقات انتخابی حاضر شوند، در غیر این صورت حضور آنها در اردوی های آمادگی غیرممكن است.
سرمربی تیم های بوكس جوانان و نوجوانان استان توضیح داد: رقابت های مقدماتی روز پنجشنبه و رقابت های نهایی روز جمعه برگزار خواهد شد.
حدادیان عنوان كرد: یك هفته پس از مشخص شدن نفرات برتر اردوی تیم های منتخب استان شروع می شود و تا زمان اعزام به رقابت های كشوری ادامه دارد.
وی برگزاری رقابت های دوستانه با تیم هایی از استان های همجوار را یكی از برنامه های هیات بوكس برای ارتقا آمادگی بوكسورهای جوان و نوجوان دانست.
سرمربی تیم های بوكس جوانان و نوجوانان استان كرمانشاه معتقد است كه بوكسورهای جوان و نوجوان كرمانشاهی از سطح كیفی بالایی برخوردارند.
حدادیان تاكید كرد: هیات بوكس استان كرمانشاه به دنبال افزایش بوكسورهای ملی پوش كرمانشاهی و قهرمانی در رقابت های كشوری است.
7445/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كرمانشاه سرزمین جوان