سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ گودبرداری غیراصولی درتهران/ زن 35 ساله زیر آوار جان داد


حوادث/ گودبرداری غیراصولی درتهران/ زن 35 ساله زیر آوار جان دادفارس/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از گودبرداری غیراصولی در خیان ظفر و فوت یک خانم 35 ساله در این حادثه خبرداد.

جلال ملکی،‌ اظهار داشت:‌در ساعت 11:07 امروز حادثه ریزش آوار در خیابان ظفر، خیابان دلیری به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک قطعه زمین 200 متری به عمق 4 متر گودبرداری شده بود، که در قسمت شرق این زمین یک ساختمان چند طبقه وجود داشت که متأسفانه در هنگام گودبرداری بخش غربی این ساختمان که مشرف به گودبرداری بود، فرو ریخت.
ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله مشغول به عملیات شدند و یک خانم حدوداً 35 ساله را که کاملاً زیر آوار بود که متأسفانه مشخص شد جان خود را از دست داده است و در ساعت 14:2 عملیات این حادثه به اتمام رسید.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
گودبرداری غیراصولی در دامغان