فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقات علمی - پژوهشی دانش آموزی در البرز آغاز شد


قاسم پوستین دوز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسوولیت برگزاری این دوره از مسابقات را پژوهشسرای معلم ناحیه 4 كرج بر عهده داشته است كه از سوی دانش اموزان مدارس البرز 2 هزار و 228 اثر علمی - پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی اظهار كرد: 50 درصداز آثار ارسالی به دبیرخانه هفتمین دوره مسابقات علمی - پژوهشی دانش آموزان البرزی مربوط به دانش اموزان ناحیه 4 كرج است.
وی با اشاره به اینكه سایر دانش آموزان شركت كننده از نواحی آموزش و پرورش یك ، دو ، سه و شهرستان ساوجبلاغ است خاطر نشان شد: در این دوره از مسابقات یك هزار و 181 دانش آموز دختر و یك هزار و 103 دانش آموز پسر شركت كرده اند كه آثار علمی - پژوهشی آنان از سوی داوران در رشته های مختلف مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 كرج علوم آزمایشگاهی ، نجوم ، انواع رباط ، دومینو، سازه های ماكارونی ، صاف گر، گلایدر ، الكتریسیته ساكن و جاری را از جمله عنوان های علمی - پژوهشی دانش آموزان در این دوره از مسابقات ذكر كرد.
پوستین دوز ایجاد شور و نشاط علمی در بین دانش آموزان ، افزایش روحیه خودباوری ، انجام فعالیت های تیمی ، تمرین كار گروهی در قالب اقدام پژوهی ، كسب تجربه ، شناسایی دانش آموزان مستعد ، ترویج فرهنگ نوع آوری - خلاقیت در بین دانش آموزان از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم ، انتخاب برترین های علمی - پژوهشی در بین دانش آموزان و اعزام دانش آموزان برتر به مسابقات كشوری و بین المللی را از اهداف مهم برگزاری این دوره از مسابقات در البرز برشمرد.
وی گفت : از بین آثار ارسالی به دبیرخانه هفتمین دوره مسابقات علمی - پژوهشی در پژوهشسرای معلم ناحیه 4 كرج اثر 808 دانش اموز مورد رقابت داوری قرار می گیرد تا آثار برتر به مسابقات كشوری را پیدا كنند و در صورت كسب رتبه به مسابقات بین المللی را ه یابند.
البرز 420 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ششمین دوره مسابقات مهارت های علمی دانش آموزی لکوکاپ