فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فعالیت شایسته کانون های فرهنگی و هنری مساجدیکی از افتخارات استان اصفهان است


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در یازدهمین جلسه هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد، گفت: یکی از افتخارات استان اصفهان، جایگاه خوب و اقدامات خوبی است که در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال انجام است.
وی با اشاره به روند اجرایی مرحله کشوری دهمین مسابقات قرآنی مدهامتان، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری خوب و با محتوای این مسابقات همکاری کنند.
زرگرپور با اشاره به طرح تدوین شناسنامه مساجد استان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه، افزود: نزدیک به 4هزار و 800 مسجد در استان وجود دارد و اداره اوقاف باید آمار دستی آنها را جمع آوری و اطلاعات مساجد را تکمیل کند.
وی افزود: سیستم ساترا به عنوان مبنای کار در کشور این ظرفیت را دارد که در لایه های مختلف خدمات ارائه دهد و از اطلاعات موجود در آن استفاده شود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: اداره کل اوقاف استان باید اطلاعات مساجد و حسینیه های استان را تا 5 ماه آینده جمع آوری کند و با کمک مرکز آمار، امور مساجد، استانداری و با هماهنگی اوقاف برنامه مکانیزه کردن جهت ساماندهی ایجاد یک دیتابیس برای ارسال به ساترا تهیه کند.
وی به طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل اشاره کرد و گفت: این طرح توسط آموزش و پرورش ارائه شده است و باید به صورت پایلوت در یکی از مناطق انجام شود و در صورت کسب نتیجه ی مطلوب در همه ی مناطق به اجرا در آید.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این جلسه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین را بسیار افتخارآفرین برشمرد و در ادامه نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد را در راستای ترویج شعائر اسلامی مثبت و مطلوب ارزیابی کرد.
7150/6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کانون فرهنگی و هنری جوانان حسینی