سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج دانشجویی به رئیس دانشگاه آزاد لوح تقدیر نداده است


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، رسول هادی‌پور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به انتشار خبری توسط دانشگاه آزاد مبنی بر اهدای لوح تقدیر به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد توسط مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد، اظهار داشت: در پی حضور ریاست دانشگاه آزاد در دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه، مسئول این تشکل دانشجویی به رسم احترام کتاب "دختر شینا" را به وی هدیه داده‌اند و لوح تقدیری در کار نبوده است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی از مسئولان دانشگاه آزاد به خصوص میرزاده دعوت می‌کند تا با حضور در جمع دانشجویان، مطالبات تشکل‌های دانشجویی را شنیده و پاسخ‌گو باشد. این بهترین راه برای تعامل با تشکل‌های دانشجویی است، اما انتشار این‌گونه اخبار غیرصحیح مشکلی را رفع نمی‌کند و بهتر از مسئولین دانشگاه سعی در تعامل بیشتر با تشکل‌های دانشجویی داشته باشند.

هادی‌پور در پایان تصریح کرد: موضع بسیج دانشجویی و مطالبات این تشکل دانشجویی از ریاست دانشگاه آزاد همان موضوعاتی است که ساعاتی بعد توسط مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور میرزاده مطرح شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله عوامل دانشگاه آزاد به دفتر بسیج دانشجویی