فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زمزمه های ساخته شدن یک فیلم هالیوودی از زندگی جیمی واردی


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از کارگری در انگلستان تا رسیدن به قله فوتبال این کشور اتفاقی نیست که هر روز شاهدش باشیم. جیمی واردی مهاجم این فصل تیم فوتبال لستر سیتی که شاید گاهی پول پیتزا خوردن هم نداشته این فصل آن قدر بر سر شرط هایی که با مریش کلودیو رانیری بسته، پیتزای مجانی گرفته که دیگر آن روزها از خاطرش برود. مهاجم 28 ساله ای که تا همین چند وقت پیش در دسته پنجم رقابت های انگلیس توپ می زد و حالا تبدیل به بهترین مهاجم این کشور و امید اول گلزنی انگلیسی ها برای مسابقات جام ملت های اروپای فرانسه است. در لیگ به شدت رقابتی انگلستان، نه سرخیو آخوئرو رتبه اول بهترین گلزن فصل را در اختیار دارد، نه وین رونی، نه دیگو کاستا و رادامل فالکائو و نه اولیویر ژیرو و الکسیس سانچز. مهاجم لستر سیتی جیمی واردی این فصل آقای گل انگلستان است.

بعد از دابل زیبایش مقابل لیورپول، این مهاجم دوست داشتنی همراه آدرین بوچارت نویسنده و تهیه کننده انگلیسی سینما دیده شده است. او که نویسنده دو فیلم از مجموعه تریلوژی «گل» هم هست قرار است فیلمی با موضوع زندگی جیمی واردی و رسیدن او از فرش به عرش بسازد. این موضوع را خود واردی هم تایید کرده. بعد از اعلام این خبر، خیلی ها از واردی پرسیدند که دوست دارد کدام بازیگر هالیوودی نقشش را بازی کند اما او هیچ کدام از ستاره ها را انتخاب نکرد. نه جانی دپ، نه برد پیت، نه جرج کلونی و نه حتی جوان هایی مثل چانینگ تاتوم و رابرت پتینسون و زک افرون و دنیل رادکلیف. انتخاب او مثل خودش عجیب بود: وینی جونز. بازیگر فعلی هالیوود که مدت ها بازیکن فوتبال در رقابت های لیگ برتر باشگاه های انگلستان بوده و برای تیم هایی مثل لیدز و چلسی هم سابقه بازی کردن دارد.

منبع اصلی این خبر البته روزنامه زرد «The Sun» است. اگر همه چیز طبق این خبرها پیش رفت باید منتظر دیدن ورژن سینمایی آقای گل روی پرده سینماها باشیم اما اگر هم چیزی اتفاق نیفتاد، جدی نگیرید. منبع این خبر سان است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جیمی واردی، ستاره این روزهای لیگ برتر انگلیس