سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راکت زمین به زمین؛ تیونینگ اصولی مرسدس بنز E55 AMG دست دوم


راکت زمین به زمین؛ تیونینگ اصولی مرسدس بنز E55 AMG دست دوم

محصولات مرسدس همیشه در انسان حس تضاد ایجاد می کند، حسی بین ایمنی و قدرت بالا. در واقع محصولات مرسدس یک سلاح ذهنی قوی هستند.

برای اثبات این گفته امروز به سراغ یک دستگاه مرسدس بنز E55 AMG تولید 1999 می رویم تا شما را نیز با این حس آشنا کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

1

مرسدس بنز تولید E55 را با کد اتاق W210 از سال 1998 آغاز کرد که تولید آن تا سال 2002 ادامه داشت. در نهایت تقریبا تعداد 15000 دستگاه در آلمان و آمریکا تولید شد.

3

مرسدس مورد نظر ما به رنگ نقره ای است که رنگ مورد علاقه مرسدس در 20 سال گذشته بوده است. البته این خودرو با یک ایده خوب مورد بهینه سازی و تیونینگ قرار گرفته که آن را به یک مرسدس خاص تبدیل می کند.

صاحب این خودرو با نصب اسپویلر بر روی صندوق عقب خودرو در ایجاد نیروی رو به پایین Down Force نقش بسزایی داشته است.

4

رینگ های مشکی و لاستیک های پهن یوکوهاما نیز چهره ای خشن به این مرسدس بخشیده اند. جلو پنجره خودرو بدلیل خنک شدن اینترکولر از جای خود برداشته شده است.

5

در درون کابین خودرو تقریبا همه چیز با تغییر همراه بوده، فرمان خودرو با نمونه اسپرت تعویض شده است. صندلی های اسپارکو نیز جایگزین صندلی های استاندارد خودرو شده اند. ادوات داشبورد خودرو جای خود را به نشان دهنده های میزان فشار سوپرشارژر داده اند.

6

مرسدس بنز ای 55 بصورت استاندارد دارای موتور 8 سیلندر خورجینی است که توان تولید 350 اسب بخار را دارد، اما خودروی مورد بررسی ما با دارا بودن سوپرشارژر وورتچ و ایجاد اصلاحات بر روی بلوکه سیلندر و سرسیلندر می تواند قدرتی برابر با 620 اسب بخار را تولید کند.

7

که این مرسدس زیبا را به یک راکت زمین به زمین تبدیل می کند. برای بهبود عملکرد خودرو و انتقال نیروی بهتر، گیربکس استاندارد با گیربکس T56 داج وایپر تعویض شده است.

Forge-Action-Day-15-Spotlight-Bryn-Musselwhite-67-of-77-800x533

منبع: speedhunters

برچسب‌ها:amgتیونینگحمل و نقلخودرومرسدس بنز

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
درگ مرسدس بنز C63 AMG vs E55 AMG