ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیرشقاقی: نتیجه حکیمی با مربی خارجی و داخلی یکی بود/معترضان مجازند انتخاب کنند


فرحناز امیرشقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه شما گفته‌اید آرزو حکیمی را به اردوی لهستان فرستاده‌اید، اما این ورزشکار با هزینه شخصی اعزام شده، اظهار داشت: ما فقط بلیت او را از لهستان به اندونزی گرفتییم و هزینه تمرینات را خودش داده است. اما خودش از ما درخواست کرد که به لهستان برود و ما هم وقتی دیدیم او شرایط روحی بهتری دارد قبول کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره برنامه‌تان برای این ورزشکاران چیست، عنوان کرد: خودشان مجاز هستند انتخاب کنند. ما که فاصله‌مان با قهرمانان جهان صدم ثانیه نیست که بگوییم برای کم کردن این فاصله به مربی خارجی نیاز داریم. این ورزشکاران هنوز از فینال C بالاتر نرفته‌اند. زمانی ورزشکار ممکن است با کمبود امکانات به بهترین نتایج برسد و حالا وقتی می‌خواهیم او را به فینال A رقابت‌های جهانی برسانیم مربی خارجی می‌گیریم در صورتی که سطح دختران ما از مربیان بیشتر نیست.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه آرزو حکیمی 7 سال با مربی خارجی کار کرده بود، عنوان کرد: او با همین مربی خارجی در بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت کرد، اما همان رکوردی را داشت که با سیما عروجی در پرتغال گرفته بود. این ورزشکاران می‌خواهند با این کارها کم‌کاری خودشان را بپوشانند. همیشه همین طور است ورزشکار وقتی نتیجه نمی‌گیرد نمی‌گوید با تمرین کردن رکوردم را بهتر کنم بلکه تقصیر را گردن دیگران می‌اندازد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/AL9MAV


ویدیو مرتبط :
بکام خارجی بنام داخلی(عرضه برنج خارجی بابسته بندی داخلی